CasperĀ 

Communicatie & Multimedia Design
Vlijmscherp ontwerp

Met een achtergrond in Communicatie en Multimedia Design houd ik mij bezig met een breed spectrum aan ontwerpuitdagingen, van samenwerking met speciaal onderwijs tot de marine. Waar ik begon met interactieve media ben ik nu vooral bezig met human centered design met maatschappelijk relevante onderwerpen en problemen.

Ik stel bij zowel de inhoud als vorm hoge eisen aan mijn ontwerpen.

Sociale ervaringen en interacties die (maatschappelijk) relevant en waardevol zijn, zijn voor mij altijd al een enorme bron van energie geweest.
Of het nu gaat om een intieme, persoonlijke interactie, of een grootse ervaring die tot de puntjes is uitgewerkt, ik wil het vormgeven, en meemaken.

CasperĀ 

 

Communicatie & Multimedia Design
Vlijmscherp ontwerp

Met een achtergrond in Communicatie en Multimedia Design houd ik mij bezig met een breed spectrum aan ontwerpuitdagingen, van samenwerking met speciaal onderwijs tot de marine. Waar ik begon met interactieve media ben ik nu vooral bezig met human centered design met maatschappelijk relevante onderwerpen en problemen.

Ik stel bij zowel de inhoud als vorm hoge eisen aan mijn ontwerpen.

Sociale ervaringen en interacties die (maatschappelijk) relevant en waardevol zijn, zijn voor mij altijd al een enorme bron van energie geweest.
Of het nu gaat om een intieme, persoonlijke interactie, of een grootse ervaring die tot de puntjes is uitgewerkt, ik wil het vormgeven, en meemaken.

CV

PROJECTEN

PROJECTEN

01.

ANKERPUNTEN

Samen met museumbezoekers met een visuele beperking genereerde ik interactieve museumobjecten voor Martitiem Museum Rotterdam

02.

TAFEL VAN DE STAD

De ontwikkeling van een interactieve maquette ter bevordering van burgerparticipatie.

03.

DE HEILIGE MEEUW

Project De Heilige Meeuw in Beverwaard is voortgekomen uit een ObeCity project. Kinderen uit Beverwaard werden begeleid om hun eigen buurt te ontwerpen, ZWERM verzorgde de campagne.

04.

3D-ENTHUSIAST

Het produceren van virtuele verhalen en avonturen.

05.

BRAND NEW

Hoe bied je jongeren een manier om op speelse, duurzame manier met hun kleding om te gaan.

06.

BRANDING

Verschillende visualisaties en vormen van branding van eigen iniatieven.

01.

ANKERPUNTEN

Samen met museumbezoekers met een visuele beperking genereerde ik interactieve museumobjecten voor Martitiem Museum Rotterdam

02.

TAFEL VAN DE STAD

De ontwikkeling van een interactieve maquette ter bevordering van burgerparticipatie.

03.

DE HEILIGE MEEUW

Project De Heilige Meeuw in Beverwaard is voortgekomen uit een ObeCity project. Kinderen uit Beverwaard werden begeleid om hun eigen buurt te ontwerpen, ZWERM verzorgde de campagne.

04.

3D-ENTHUSIAST

Het produceren van virtuele verhalen en avonturen.

05.

BRAND NEW

Aan mij de ontwerpuitdaging: hoe bied je jongeren een manier om op speelse, duurzame manier met hun kleding om te gaan.

06.

BRANDING

Verschillende visualisaties en vormen van branding van eigen iniatieven.

Laten we samen iets maken
Say Hello!

Stuur een berichtje: